فاطمه عالیشوندی

Fatemeh Alishavandi

دانشجوی کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش ابتدایی
کد یکتا: 93966424398

سوابق تحصیلی و علمی
  • کارشناسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز واحد زینب کبری کازرون(فارس-ایران) در رشته آموزش ابتدایی گرایش آموزش ابتدایی(1401-1405)
مقالات کنفرانسهای داخلی
  • The role of spaced teaching method (with physical activity) in learning addition and subtraction in second grade mathematics in Firouzabad city elementary school در The 8th International Conference on Physics, Mathematics and Basic Science Development سال 2023 (FMCBC08_021 )
  • The role of the exploratory teaching method in the learning of second-year high school students in Firouzabad city in biology lessons در The 9th Scientific Research Conference on the Development and Promotion of Educational Sciences and Psychology in Iran سال 2022 (EPCONF09_031 )
  • The effectiveness of storytelling and the reverse method in controlling the thumb sucking habit of children in Firouzabad city. در The Second National Conference on Developmental and Educational Psychology Updates سال 2024 (RTTCH02_0991 )
  • در سال ( )
  • در سال ( )
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
  • Examining entrepreneurship education methods and problem-solving approaches in schools based on the Fundamental Transformation Document در Journal of Psychological Studies and Educational Sciences , Volume: 5 , Issue: 57 سال 2023 (JR_JRPE-5-57_011 )
مقالات بین المللی خارج از کشور
  • on The effect of storytelling and reverse method in controlling children's finger sucking habit year 2024 (. )
  • on The role of music application in reducing learning disorders of Shahid Rasaf Kazerun primary school students year 2025 (. )
سوابق شغلی و تخصصی
  • دانشجوی کارشناسی پیوسته رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان - 1401
جوایز و افتخارات
  • مدرس کارگاه کشوری انتقال تجربیات دانشجو معلم پژوهشگر و طرح‌ درس نویسی - (1403-1404)
  • رتبه الف در دانشگاه فرهنگیان فارس - ۱۴۰۴ـ۱۴۰۱
  • پژوهشگر برتر استانی - ۱۴۰۳
دوره‌های آموزشی
  • - به مدت: ۱ روز در پژوهشگران (۱۴۰۳-۱۴۰۳)
© کلیه حقوق این سامانه متعلق به باشگاه پژوهشگران مهندسی توسعه می‌باشد.